Κλαύδιος Πτολεμαίος, 108 -168

Γνωρίζω ότι γεννήθηκα θνητός και εφήμερος, μα όταν εξερευνώ τις αμφίδρομες ελικοειδείς πορείες των αστεριών, τα πόδια μου δεν αγγίζουν πια την Γη: στέκομαι πλάι στον Δία και χορταίνω με αμβροσία, την τροφή των θεών!!!
(Κλαύδιος Πτολεμαίος, 108 -168)

Translate

Σάββατο 10 2016



Σφραγίδες Αγγέλων

 
     Οι Σφραγίδες των Αγγέλων Κατασκευάζονται σε περγαμηνή με τα ίδια χρώματα που δίνονται, την πρώτη εβδομάδα της Νέας Σελήνης στην Ημέρα και ώρα του κάθε Αγγέλου λέγοντας την προσευχή της ημέρας. Την ώρα του κάθε Αγγέλου και τη διάρκειά του μπορούμε να την υπολογίσουμε εάν κοιτάξουμε σ' ένα ημερολόγιο πόσες ώρες είναι από την ανατολή του Ηλίου έως και τη δύση του, τις ώρες αυτές τις διαιρούμε δια δώδεκα, και έχουμε τις 12 ώρες της ημέρας. Το ίδιο κάνουμε αν διαιρέσουμε τις ώρες που προκύπτουν από την δύση έως την ανατολή του Ηλίου, έτσι θα έχουμε τις δώδεκα βραδινές ώρες. Η σειρά των πλανητών και των Αγγέλων είναι, π.χ. της Κυριακής 1η ώρα Ήλιος (Μιχαήλ), 2η Αφροδίτη (Ουριέλ), 3η Ερμής (Ραφαήλ), 4η Σελήνη (Γαβριήλ), 5η Κρόνος (Θαβαήλ), 6η Δίας (Ζαντκιέλ), 7η Αρης (Σαμαήλ), 8η Ήλιος (Μιχαήλ), (συνεχίζονται οι Πλανήτες και οι Αγγελοι από την αρχή). Η πρώτη ώρα ξεκινά με τον Πλανήτη της ημέρας.
ΗΜΕΡΑ
ΠΛΑΝΗΤΗΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ
ΘΥΜΙΑΜΑΤΑ
Κυριακή
Ήλιος
Μιχαήλ
Λιβάνι αρσενικό, μαστίχα, στύραξ, λάβδανο και μόσχος
Δευτέρα
Σελήνη
Γαβριήλ
Πέταλα τριαντάφυλλου, πέταλα βιολέτας, ξύλο αλόης
Τρίτη
Αρης
Σαμαήλ
Ξύλο κανέλλας, μοσχοκάρυδο, μοσχοκάρφια, φλούδα κίτρου
Τετάρτη
Ερμής
Ραφαήλ
Φύλλα μυρτιάς, φύλλα δάφνης, καμφορά, λιβάνι
Πέμπτη
Δίας
Ζαντκιέλ
Ινδικό πιπέρι, δεντρολίβανο, λιβάνι αρσενικό
Παρασκευή
Αφροδίτη
Ουριέλ
Λιβάνι μύρος, μοσχοκάρυδο, σπόροι φλαμουριάς, κέδρος
Σάββατο
Κρόνος
Θαβαήλ
Ξύλο βάλσαμου, ξύλο αλόης
Σφραγίδες Αγγέλων
Σφραγίδα του Μιχαήλ
Σφραγίδα του Γαβριήλ





Σφραγίδα του Σαμαήλ
Σφραγίδα του Ραφαήλ




Σφραγίδα του Ζαντκιέλ
Σφραγίδα του Ουριέλ


Σφραγίδα του Θαβαήλ

     Προσευχή Κυριακής
     Σας επικαλούμαι και σας εμπιστεύομαι, δυνατοί και Αγιοι Αγγελοι του Θεού, στο όνομα Αδωνάι, Έγιε, Έγιε, Έγια, που είναι ο Ην, ο Ων και ο ερχόμενος, Έγιε, Αβράι και στο όνομα Σαδάι, Κάδος, Κάδος, που κάθεται στα ύψη πάνω στα Χερουβείμ, και με το μεγάλο όνομα του ίδιου του Θεού, δυνατό και κραταιό, που βρίσκεται πάνω από όλους τους ουρανούς, Έγιε, Σαράγιε, που δημιούργησε τον κόσμο, του ουρανούς, τη Γη, τη θάλασσα, και όλα όσα υπάρχουν μέσα τους, την πρώτη μέρα και τα σφράγισε με το Αγιο όνομα του Φάα, και με το όνομα των Αγγέλων που κυβερνούν τον τέταρτο ουρανό και υπηρετούν μπροστά στον ισχυρό Σαλαμία, μεγάλο και τιμημένο Αγγελο, και με το όνομα του άστρου του που είναι Ήλιος και με το ζώδιό του, και με το απέραντο όνομα του ζωντανού Θεού και με όλα τα παραπάνω ονόματα, σε επικαλούμαι ΜΙΧΑΗΛ, ω μεγάλε Αγγελε, που είσαι ο ανώτατος κυβερνήτης αυτής της ημέρας, και με το όνομα Αδωνάι, του Θεού του Ισραήλ, σε επικαλούμαι ω Μιχαήλ, να φροντίσεις για μένα και να εκπληρώσεις όλες μου τις παρακλήσεις σύμφωνα με την θέλησή μου και την επιθυμία μου, σ' αυτό μου το έργο και την προσπάθεια.
 
     Προσευχή Δευτέρας
     Σας επικαλούμαι και σας εμπιστεύομαι, δυνατοί και καλοί Αγγελοι, στο όνομα Αδωνάι, Αδωνάι, Αδωνάι, Αδωνάι, Έγιε, Έγιε, Έγιε, Κάδος, Κάδος, Κάδος, Αχίμ, Αχίμ, Για, Για, Ισχυρέ Για, που εμφανίστηκες στο όρος Σινά με τη δόξα του Βασιλέως Αδωνάι, Σαδάι, Σαβαώθ, Αναθάυ, Για, Για, Για, Μαρανάτα, Αβίμ, Γέια, που δημιούργησε τη θάλασσα κι όλες τις λίμνες και τα νερά, τη δεύτερη μέρα, που είναι πάνω από τους ουρανούς και τη Γη, και σφράγισε τη θάλασσα στο υπέρτατο όνομά του, και της όρισε τα σύνορα που δεν μπορεί να ξεπεράσει, και με τα ονόματα των Αγγέλων που υπηρετούν την πρώτη λεγεώνα και που υπηρετούν τον Ορφανιήλ, μεγάλο, ευγενή και τιμημένο Αγγελο, και με το όνομα του άστρου του που είναι η Σελήνη, και με όλα τα παραπάνω ονόματα, σε επικαλούμαι ΓΑΒΡΙΗΛ, που είσαι ο ανώτατος κυβερνήτης της Δευτέρας, να φροντίσεις για μένα και να εκπληρώσεις όλες μου της παρακλήσεις σύμφωνα με τη θέλησή μου και την επιθυμία μου σε αυτό μου το έργο και την προσπάθεια.
 
     Προσευχή Τρίτης
     Σας επικαλούμαι και αποτείνομαι σε σας, δυνατοί και καλοί Αγγελοι, στα ονόματα Για, Για, Για, Χε, Χε, Χε, Βα, Χυ, Χυ, Χα, Χα, Βα, Βα, Βα, Αν, Αν, Αν, Αια, Αια, Αια, Ελ, Αυ, Ελίμπρα, Ελοχίμ, Ελοχίμ, και με τα ονόματα του Ύψιστου Θεού, που έκανε την θάλασσα και τη στεριά, και με το λόγο Του δημιούργησε τη γη, και έστησε τα δέντρα, κι έβαλε τη σφραγίδα του στους Πλανήτες, με το πολύτιμο, ένδοξο, σεβαστό και Αγιο όνομά του, και με το όνομα των Αγγέλων που κυβερνούν την Πέμπτη έδρα, και που υπακούουν στον μεγάλο Αγγελο Ασιμόυ, που είναι ισχυρός και τιμημένος, και με το όνομα του άστρου του που καλείται Αρης, απευθύνομαι σε σένα ΣΑΜΑΗΛ, με τα παραπάνω ονόματα, Ω μεγάλε Αγγελε... που κυβερνάς την ημέρα του Αρη, και με το όνομα Αδωνάι, του αληθινού και ζωντανού Θεού, σε επικαλούμαι να φροντίσεις για μένα, και να εκπληρώσεις όλες μου τις παρακλήσεις σύμφωνα με την θέλησή μου και την επιθυμία μου σ' αυτό μου το έργο και την προσπάθεια.
 
     ΠροσευχήΤετάρτης
     Σας επικαλούμαι και αποτείνομαι σε σας, δυνατοί και Αγιοι Αγγελοι, μ' ένα μεγάλο όνομα επαίνου και φόβου, Για, Αδωνάι, Ελοχίμ, Σαδάι, Σαδάι, Σαδάι, Εϊε, Εϊε, Εϊε, Ασάμιε, Ασάμιε, και στο όνομα του Αδωνάι, του Θεού του Ισραήλ, που έκανε τα δυο μεγάλα φώτα, και χώρισε τη μέρα από τη νύχτα προς όφελος των δημιουργημάτων του, και με τα ονόματα όλων των Αγγέλων, που κυβερνούν με φρόνηση τη δεύτερη έδρα μπροστά στον μεγάλο Αγγελο Τέτρα, τον ισχυρό και κραταιό, και με το όνομα του άστρου του που είναι ο Ερμής, και με το όνομα της σφραγίδας του, που είναι το όνομα ενός δυνατού και τιμημένου Θεού σε επικαλούμαι ΡΑΦΑΗΛ, με τα παραπάνω ονόματα, εσένα μεγάλε Αγγελε που κυβερνάς τη τέταρτη ημέρα: και με το Αγιο όνομα που είναι γραμμένο στο μέτωπο του Ααρών, που έγινε αρχιερέας και με τα ονόματα όλων των Αγγέλων που είναι σταθεροί στη χάρη του Χριστού, και με το όνομα και την έδρα του Αμμαλουίμ, να φροντίσεις για μένα και να εκπληρώσεις όλες μου της παρακλήσεις σύμφωνα με την θέλησή μου και την επιθυμία μου σ' αυτό μου το έργο και την προσπάθεια.
 
     Προσευχή Πέμπτης
     Σας επικαλούμαι και σας εμπιστεύομαι δυνατοί και Αγιοι Αγγελοι, με τα ονόματα Κάδος, Κάδος, Κάδος, Εσχέριε, Εσχέριε, Εσχέριε, Χατίμ, Για, Ισχυρός δημιουργός των κόσμων, Καντίνε, Γιαϋμ, Γιανίκ, Ανίκ, Κάλβοτ, Σαμπάκ, Βερισάυ, Αλνάϋμ, και με το όνομα Αδωνάι, που έκανε τα ψάρια και τα πλάσματα του νερού, και τα πουλιά που πετούν στον ουρανό, την Πέμπτη ημέρα, και με τα ονόματα των Αγγέλων που υπηρετούν στην έκτη στρατιά μπροστά στον Παστόρ, τον Αγιο Αγγελο, μεγάλο και δυνατό πρίγκιπα, και με το όνομα του άστρο του, που είναι ο Δίας, και με το όνομα της σφραγίδας του, και με το όνομα του Αδωνάι, του μεγάλου Θεού, Δημιουργού όλων των πραγμάτων, και με το όνομα όλων των άστρων, και με τη δύναμη και αρετή τους, και με όλα τα παραπάνω ονόματα, σε επικαλούμαι ΣΑΧΙΉΛ, μεγάλε Αγγελε, που είσαι αρχηγός και κυβερνήτης της Πέμπτης, να φροντίσεις για μένα, και να εκπληρώσεις όλες μου τις παρακλήσεις σύμφωνα με την θέλησή μου και την επιθυμία μου σ' αυτό μου το έργο και την προσπάθεια.
 
     Προσευχή Παρασκευής
     Σας επικαλούμαι και σας εμπιστεύομαι, δυνατοί και Αγιοι Αγγελοι, με τα ονόματα Ον, Χέυ, Χέγια, Για, Γιέ, Σαδάι, Αδωνάι, και στο όνομα Σαδάι, που έπλασε τα τετράποδα ζώα, και τα πλάσματα που σέρνονται στη γη, και τον άνθρωπο, την έκτη ημέρα, και έδωσε στον Αδάμ εξουσία πάνω σε όλα τα δημιουργήματα, γι' αυτό ευλογημένο είναι το όνομα του δημιουργού στην έδρα του, και με το όνομα των Αγγέλων που υπηρετούν στην τρίτη στρατιά, μπροστά στον Δαγιήλ, τον μεγάλο Αγγελο, τον ισχυρό και κραταιό πρίγκιπα, και με το όνομα του άστρο του που είναι η Αφροδίτη, και με την σφραγίδα του που είναι ιερή, και με όλα τα παραπάνω ονόματα, σε επικαλούμαι ΑΝΑΗΛ, που είσαι ο ανώτατος κυβερνήτης αυτής της μέρας, να φροντίσεις για μένα, και να εκπληρώσεις όλες μου τις παρακλήσεις σύμφωνα με την θέλησή μου και την επιθυμία μου σ' αυτό μου το έργο και την προσπάθεια.
 
     Προσευχή Σαββάτου
     Σας επικαλούμαι και σας εμπιστεύομαι, Καφριήλ ή Κασσιήλ, Μαχατόρ και Σερακιήλ, δυνατοί και κραταιοί Αγγελοι, και με το όνομα Αδωνάι, Αδωνάι, Αδωνάι, Εϊε, Εϊε, Εϊε, Ασίμ, Ασίμ, Ασίμ, Κάδος, Κάδος, Ίμα, Ίμα, Ίμα, Σαδάι, Για, Σαρ, Κύριος και Δημιουργός του Κόσμου, που αναπαύεται την έβδομη μέρα, και διαμέσου Εκείνου που με την καλοσύνη του έδωσε το νόμο στους γιους του Ισραήλ για να τον τηρούν και να 'χουν έτσι μια καλή ανταμοιβή στον κόσμο που έρχεται, και με τα ονόματα των Αγγέλων που υπηρετούν την έβδομη στρατιά, μπροστά στον Βοοήλ, τον μεγάλο Αγγελο και ισχυρό πρίγκιπα και με το όνομα του άστρου του που είναι ο Κρόνος, και με την ιερή του σφραγίδα, και με τα παραπάνω ονόματα, σε επικαλούμαι ΚΑΣΣΙΗΛ, που είσαι ο ανώτατος κυβερνήτης της έβδομης μέρα, που είναι το Σάββατο, να φροντίσεις για μένα και να εκπληρώσεις όλες μου τις παρακλήσεις σύμφωνα με τη θέλησή μου και την επιθυμία μου σ' αυτό μου το έργο και την προσπάθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου